Kαταπληκτική χειμωνιάτικη εξόρμηση στο Χελμό!!!

Την Κυριακή 31 Μαρτίου 2019 ο ΣΑΟΟ πραγματοποίησε μια καταπληκτική χειμωνιάτικη εξόρμηση στο Χελμό. Η πορεία ξεκίνησε από το ιστορικό μοναστήρι του Μεγάλου Σπηλαίου και ακολούθησε το μονοπάτι που οδηγεί στον τόπο θυσίας  μοναχών και λαϊκών που  εκτελέστηκαν από τους Γερμανούς  στις 8/12/1943. Συνεχίσαμε το μονοπάτι μέχρι που βρήκαμε το Καλογεραύλακο, το οποίο  μας οδήγησε στη χαράδρα του Λαδοπόταμου. Όσο πλησιάζαμε προς τη χαράδρα το χιόνι  είχε όλο και μεγαλύτερο πάχος. Σε ένα σημείο κατηφορίσαμε για να μπούμε στην κοίτη του ποταμού   και πήραμε μια  πρώτη γεύση από το θαυμάσιο φαράγγι. Μετά από δύο ώρες δύσκολης πορείας μέσα στο φαράγγι βγήκαμε στην  ωραιότατη λάκα των Βραχνέων. Από εκεί ανηφορίσαμε για την κορυφή Κακόπορτα με αρκετή δυσκολία, γιατί το χιόνι ήταν πάνω από ένα μέτρο. Όταν ανεβήκαμε στην κορυφή η καθαρή ατμόσφαιρα και η θέα του Παρνασσού, της Γκιώνας, των Βαρδουσίων, του Παναχαϊκού, του Ερυμάνθου και των κορυφών της Ζήρειας μας αποζημίωσε. Η κατάβαση προς το χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων ήταν περιπετειώδης, γιατί ο αέρας σε αρκετά σημεία είχε συσσωρεύσει μεγάλες ποσότητες χιονιού. Μετά από έξι  ώρες πορείας καταλήξαμε κουρασμένοι, αλλά με χίλιες δυό όμορφες εικόνες στο μυαλό, στο λεωφορείο για το ταξίδι της επιστροφής.