Εντυπωσιακή εξόρμηση στο Φωκιανό

Με μια εντυπωσιακή εκδρομή έκλεισε το πρόγραμμα ο ΣΑΟΟ το Σαββατοκύριακο 17 και 18 Σεπτέμβρη 2011.

Ξεκινήσαμε με λεωφορείο από την κεντρική Πλατεία της Τρίπολης με προορισμό τα Πούληθρα όπου και φτάσαμε έπειτα από δύο ώρες περίπου. Συνολικά 35 περίπου άτομα ξεκινήσαμε από μονοπάτι πλάι στη θάλασσα ανάμεσα σε χαρουπιές, ελιές και αρμυρίκια, μια πραγματικά καταπληκτική διαδρομή. Στη συνέχεια αρχίσαμε να ανεβαίνουμε από χωματόδρομο μέχρι να βρούμε μονοπάτι με καλντερίμι. Καθώς ανεβαίναμε μας εντυπωσίαζε η υπέροχη θέα στον κόλπο του Λεωνιδίου. Η μέρα ήταν πολύ καθαρή και μπορέσαμε να δούμε τις Σπέτσες και τη Σπετσοπούλα. Ανηφορίσαμε μέχρι το διάσελο για δύο περίπου ώρες και έπειτα διασχίσαμε τα χωριά Λυκούρια και Πηγάδι. Εκεί περάσαμε μέσα από την αυλή μιας αγροικίας όπου μια κυρία μας πρόσφερε νερό για όλους. Συνεχίσαμε να κατεβαίνουμε από μονοπάτι πιο δύσκολο γεμάτο ξερολιθιές. Ωστόσο μας αποζημίωνε η θέα του Φωκιανού και τα αρώματα από ασφάκα, άγρια ρίγανι τις θυμαριές και τα φασκόμηλα που συναντούσαμε.

Φτάσαμε έπειτα από 4,5 ώρες περίπου περπάτημα στη μαγευτική παραλία του Φωκιανού και κατευθείαν σπεύσαμε να απολαύσουμε τα κρυστάλινα γαλαζοπράσινα νερά.

Μετά το καθιερωμένο γεύμα σε ταβερνάκι στην παραλία, κατασκηνώσαμε και ετοιμαστήκαμε για απογευματινό μπάνιο. Η θάλασσα ήταν πολύ καθαρή και θαυμάσαμε έναν υπέροχο βυθό με εναλλαγές βράχων – άμμου και με πολλά είδη ψαριών.

Το βράδυ ακολούθησε γλέντι με κιθάρες ενώ δεν έλειψαν και οι χοροί. Αργά τη νύχτα αποσυρθήκαμε στις σκηνές μας ενώ κάποιοι με μεγαλύτερες αντοχές συνέχισαν να τραγουδούν πλάι στην παραλία. Η βραδιά γλυκιά και το φεγγάρι μας έλουζε καθώς τραγουδούσαμε δίπλα στο κύμα.

Την επόμενη ημέρα σηκωθήκαμε νωρίς το πρωί για να απολαύσουμε για μια ακόμη φορά την υπέροχη παραλία. Μείναμε ως το μεσημέρι οπότε και αναχωρήσαμε με πούλμαν για τα Πούληθρα. Εκεί απολαύσαμε ντόπια ψάρια και φυσικά τις πολύ γευστικές τοπικές μελιτζάνες.