Το τριήμερο 26/10-28/10/19 ο ΣΑΟΟ στον πανέμορφο Τόρνο Ευρυτανίας!!!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Το τριήμερο 26/10-28/10/19 ο Σύλλογος Αρκάδων Ορειβατών και Οικολόγων πραγματοποίησε την προγραμματισμένη εξόρμησή του στην Ευρυτανία.
Ξεκινήσαμε από την Τρίπολη το Σάββατο 08.00 π.μ. και μετά από ταξίδι 6 ωρών μέσω Κορίνθου Πάτρας – Αγρινίου φτάσαμε στον Προυσό όπου και τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας. Το απόγευμα πήγαμε στο χωριό Τόρνος και κάναμε μια τρίωση πορεία στο μονοπάτι των καταρρακτών που διασχίζει κάθετα το χωριό . Το μονοπάτι κατεβαίνει ελικωειδώς σε μια σχεδόν κάθετη ορθοπλαγιά και στο ρεματάκι που κατεβαίνει στο φαράγγι του Τόρνου σχηματίζονται μικροί διαδοχικοί καταρράκτες (5-10 μέτρα το πολύ )μέσα σε οργιώδη βλάστηση από άγρια και οπωροφόρα δέντρα και θάμνους.
Παρακάμψαμε για λίγο το μονοπάτι και βρεθήκαμε στη μαύρη σπηλιά με μικρούς σταλαγμίτες και βραχώδεις σχηματισμούς. Χαμηλότερα συναντήσαμε την πετρόκτιστη  εκκλησία του Τόρνου και επισκεφθήκαμε το μικρό ενδιαφέρον λαογραφικό μουσείο του χωριού. Κατεβήκαμε στο φαράγγι και κάνοντας μια κυκλική πορεία διασχίσαμε ένα κομμάτι του και επιστρέφοντας στην αφετηρία περάσαμε ένα μονότοξο γεφύρι πέτρινο, μνημείο μιας όχι πολύ μακρινής εποχής όταν στη ζωή των ανθρώπων δεν είχε μπει το αυτοκίνητο, ο ηλεκτρισμός και τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα, αλλά η προσπάθεια για επιβίωση στηριζόταν στη χειρονακτική εργασία με την αρωγή των ζώων για τις αγροτικές εργασίες και τις μεταφορές.